Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit doar în ziua livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vândute și expediate de BiaRose. Fie trimiți formularul de retur, fie duci produsul într-un punct de lucru al Biarose Concept.
Detalii despre dreptul la retragere:
Cumpărătorul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră:
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
În formular ai posibilitatea sa alegi ca returul sa fie preluat de către curier. Apoi, ne anunți care dintre opțiunile de returnare a banilor o dorești: ramburs in cont bancar, cash sau voucher pentru o nouă comandă.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzacționare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Suma rambursata in urma returului va fi cea achitata la plasarea comenzii (suma ce include si taxa de transport pentru livrarea inițială a comenzii daca transportul nu a fost gratuit) si nu contine transportul de retur.
Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
Coletul nu a fost ambalat corespunzător și a ajuns deteriorat.
Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj contact@biarose.ro sau sună-ne la 0733143544.
E-Mail: contact@biarose.ro
Sector 4
București, România